Sistema di gestione di furmazione

1 scopu
Per ligà cù u sviluppu di u dipartimentu di vendita, migliurà a qualità di u persunale, rinfurzà a capacità di l'impiegati à travaglià è a capacità di gestione, è in una manera pianificata per arricchisce a so cunniscenza è e so cumpetenze, esercite a so capacità potenziale, stabilisce una bona relazione interpersonale, familiar. cù e ammaistrà e liggi è rigulamenti doganale, hà stabilitu u sistema di gestione di furmazione (in seguitu chjamatu u sistema), cum'è a basa di tutti i livelli di implementazione di furmazione è amministrazione di u persunale.
2 divisione di putere è rispunsabilità
(1).Per a formulazione, sistema di furmazione di emenda;
(2).rapportu à u pianu di furmazione di u dipartimentu;
(3).Cuntattate, urganizà o assiste à l'implementazione di a cumpagnia per finisce u corsu di furmazione;
(4).Verificate è valutà l'implementazione di furmazione;
(5).Squadra interna di furmazione di u dipartimentu di gestione di l'edificiu;
(6).Per esse rispunsevule per tutti i registri di furmazione è l'archiviu di dati cunnessi;
(7).Effettu di furmazione di esame di seguimentu.
3 gestione di furmazione
3.1 generale
(1).L'arrangementu di furmazione deve esse basatu annantu à a rispunsabilità di l'impiigatu, è culligamentu cù l'interessu persunale, nantu à a basa di pruvà vuluntarii per esse ghjustu.
(2).Tuttu u persunale di a cumpagnia, tutti anu da accettà i diritti è l'oblighi di a furmazione in relazione.
(3).U pianu di furmazione di u dipartimentu, cuncludi è mudificazione di u sistema, tutti i prugrammi di furmazione cunnessi, u dipartimentu cum'è l'unità principale di responsabilità, i dipartimenti pertinenti anu presentatu l'opinione di migliurà è cooperanu cù l'implementazione di i diritti è l'obligazioni.
(4).Dipartimentu di implementazione di furmazione, è effettu feedback è valutazione cum'è u travagliu di u dipartimentu cum'è u principale, è rispunsevuli di surviglianza signalatu l'implementazione di training.All dipartimenti deve dà l 'assistenza nicissarii.
3.2 sistema di furmazione di u persunale
L'impiegu deve esse presentatu un pianu di sceglie è impiegà e persone, riassuntu unificatu à u direttore di u dipartimentu è sottumessu per esaminazione è appruvazioni di a cumpagnia dopu à u dipartimentu di risorse umane.
Dopu à u reclutamentu, bisognu dopu à sei mesi di sistema è furmazione prufessiunale, dopu à esaminà à crià furmali pusizioni.
U sistema di furmazione include quattru moduli.
3.2.1 orientazione per i novi impiegati
3.2.2 stasgiu impiegatu divisione DaiTu a furmazione nantu à u travagliu
3.2.3 furmazione interna
1) ughjettu di furmazione : in generale.
2) u scopu di furmazione: à s'appoghjanu nant'à a forza trainer internu, a validità massima usendu risorse internu, rinfurzà a cumunicazione internu è a cumunicazione, formanu l'atmosfera d'apprendimentu di aiutà l'altri, è arricchisce a vita di studiu dilettante di u persunale.
3) forme di furmazione: in forma di lezioni o seminarii, simposi.
4) u cuntenutu di furmazione: riguardanti li liggi e rigulamenti, affari, gestione, uffiziu di parechji aspetti, è impiegatu interessatu cunniscenze amatoriale, infurmazione, etc.
3.3 per furmulà u pianu di furmazione
(1).Deve esse sicondu i bisogni di u sviluppu di l'affari, determinà a pianificazione di a dumanda di furmazione, a pianificazione generale.
(2) pò decompose u pianu di furmazione annuale secondu a cundizione attuale, per furmulà u pianu trimestrale, preparanu a lista di corsi di furmazione, è rappurtate à u direttore di vendita.
3.4 implementazione di furmazione
(1).Ogni corsu di furmazione da u dipartimentu currispundente internu di lettori qualificati o cuntrolli cum'è u maestru, deve ancu esse rispunsevule per l'ispezione secondu a necessità di scrive è leghje in l'esame.
(2).Impiegati deve assistisce à a furmazione in u tempu, rispittà strettamente à u standard di furmazione, valutazione obiettiva è ghjustizia di a situazione di l'insignamentu è u dottore.
(3).Se necessariu, pò esse scrittu in a forma di effettu di furmazione, a realizazione eligibile pò travaglià bè; Ùn hè micca eligibile in cunfurmità cù e cundizioni specifiche per a riparazione o pruvate di novu.


Tempu di post: 18-mar-2022